Tuesday, April 20, 2010

Multimeedia laagri kogemused

Aare:
Ma olen suht vaimustuses esimesel korral Talinnas oli väga põnev sai uusi tuttavaid ja sa nalja et mull pole praegu esimese laagri kohta midagi halba rääkida aga seal oli rohkem huvilisi kui Muhus et kui Muhu peale jutt läks siis seal oli ka lõbus aga paar inimest ei meeldind aga ma ei pannud tähele neid et kõige lõbusam oli koos Pärliniga,Kaimariga ja Lembituga sest naad olid juba head sõbrad Pärlin oli väga rõõmsa meelne,Lembit oli väga musikaalne ja oli üks korraldajatest ja Kaimar see toppis igale poole küll nina vahele aga nalja sai taaga alati kui igav hakkas siis tema tegi tuju jälle rõõmsaks või tegi seda Pärlin . et nüüd annan sõna järje Pärlinile


Pärlin:

Ma olin ka ikka vääga vaimustuses esimesel korral, kui Tallinnas käisime. Mulle meeldis kõige rohkem vist filmi tegemine, sest seal sai ikka kõvasti nalja ja noh sellist filmikogemust ei olnud mul ju varem ka. Ja muidugi tantsumatid..alguses ei saand vedama, pärast ei saanud pidama :)...Muhus oli küll veidi vähem rahvast, aga nalja sai ikkagi. Tegime jälle filmi, seekord minu välja mõeldud ning muidugi mängisime terve hunniku mänge nagu näiteks notsu röh röh, kus Kaimar leidis endale hingesugulase - Miku. :D...jah minu arvates oli väga tore,võiks teinekordki sellisele värgile minna, sest inimesed olid vääga toredad XD..okei sõnajärg järgmisele.

Lemps:

Mulle meeldib, et mu projekt on ilusti õnnestunud. Esimene kord, kui me Tallinnas käisime, kukkus meil ikka ülihästi välja. Poleks isegi arvanud, et kõik nii hästi läheb. Mulle jäid rtiti meelde tantsumatid ja filmi tegemine. Ma sain sealt palju uusi tutvusi XD. Järgmine kord Muhus oli samuti väga hea. Mulle meeldis see teine kohtumine isegi rohkem, sest see toimus mulle rohkem lähemal, ma juba tundsin paljusid tiimikaaslasi ning teadsime, ku tore meil koos olla võib. Eriti ehe näide oli siis, kui Arnekul polnud kell 10 õhtul VGA-juhet, millega projektor arvutiga ühendada. Ma käisin kodus ära ja "päästsin" öökino XD. Projekt lõpes meil ilusti, seekord jõudsime filmi ka valmis ning ka monteeritud. Loodan, et saame sama seltskonnaga ka mujal kokku. Annan järje edasi XD


Aare:
Nii et teed olid meie kolm kes osalesidja ootaks veel inimesi kes oleks huvitatud kirjutama oma muljetest anke teada ja ma annan oma meili ja saate oma kogemustest mulle kirjutada ja ma panen siia üless ja me kõik loodame et see multimeedia projekt läheb Kuressaares edasi. :)

1 comment:

  1. 6. augustil on Muhus Kinobussi töötuhba. Soovitame ka tulla ja siis saate meie tantsumatid ka ära proovida.

    ReplyDelete